Bedrijfsomschrijving – Voeg een samenvatting toe van de missie, waarden en cultuur van jouw bedrijf. Je kan bijvoorbeeld verhalen van werknemers toevoegen over loopbaantrajecten, werktevredenheid en gemeenschappelijke doelen. Zorg ervoor dat je een beeld schetst van wat jullie precies doen, wat jullie aanpak is, en wie jullie zijn als organisatie. Het wordt ook aanbevolen om informatie toe te voegen over het wervingsproces en wat de kandidaat kan verwachten na het solliciteren.
Bedrijfsbranding – Zorg ervoor dat je een bedrijfslogo uploadt. Door een logo te uploaden en zo toe te voegen aan alle vacature plaatsingen en aan het bedrijfsprofiel, is jouw brand consistent en gemakkelijk herkenbaar.
Voordelen – Kandidaten willen vanaf het begin weten wat ze kunnen verwachten, zorg dus voor dat je een lijst met bedrijfsvoordelen en extra’s invoegt. Dit is informatie waar kandidaten naar uitkijken en die ze enthousiast maakt over de mogelijkheden die jouw bedrijf biedt.
Als je een vacaturetemplate hebt gekocht heb je de mogelijkheid foto’s en video’s van werknemers en de werkomgeving toe te voegen. Daarmee geef je een sollicitant een idee hoe het is om bij jouw bedrijf te werken.